נתניהו ממזער את הסערה: "לנסות להרגיע את הרוחות"

    אבי יעקב No Comments on נתניהו ממזער את הסערה: "לנסות להרגיע את הרוחות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להנמיך את הלהבות בשיח השנאה של השמאל נגד הימין וכוונת ממשלת הימין לכונן את הרפורמה המשפטית. נתניהו ביקש מהשרים דיסטל וקרעי שלא להלהיט את הרוחות. "המשימה של כולנו היא לנסות להרגיע את הרוחות ולא להלהיט אותן, וזה חל על כולם בלי יוצא מן הכלל" אמר על ביקורת השרים נגד סרבני המילואים

    צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח אמש (שלישי) ביקורת על שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן ועל שר התקשורת שלמה קרעי. בציטוט אותו חשפה העיתונאית מורן אזולאי ב'ווינט' אמר נתניהו לשרים בליכוד: "הסרבנות היא תופעה מסוכנת וצריך להתנגד לה בכל תוקף. אבל גם כשעושים זאת, וגם בלהט הרוחות, צריך לעשות זאת בגבולות השיח הענייני. המשימה של כולנו היא לנסות להרגיע את הרוחות ולא להלהיט אותן, וזה חל על כולם בלי יוצא מן הכלל".

    כזכור, השרה דיסטל אטבריאן עוררה סערה בעת שכינתה את 37 הטייסים מטייסת 69 "טייסים על תנאי", והאשימה כי "הם לא פטריוטים. לא מלח הארץ. לא ציונים. לא מטובי בחורנו. לא אנשים נפלאים. לא עמישראל. טייסים שמתנים את ביטחון האזרחים בתוצאות הבחירות הם נפולת של נמושות. לא מעניין אותי מה הם עשו למען המדינה, גם סייעות של גננות עושות לא מעט למען המדינה. אני בזה להם אחד אחד".

    השר קרעי כתב כי אלו שהודיעו כי לא ישרתו במילואים במקרה שהמהפכה המשפטית תושלם הם "סרבנים מחוצפים", ואמר להם: "עם ישראל יסתדר בלעדיכם, לכו לעזאזל. ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה – יש זמנים שבהם צריך לעמוד איתן נגד ההגמוניה והשליטים בעיני עצמם", כתב קרעי: "לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: 'רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו'. עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל. נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".

    אתמול השמיע גם הרמטכ"ל הרצי הלוי גינוי לדברי השרים. בפגישה עם מפקדים ולוחמי צוות אוויר במילואים מכמה טייסות, מחו אנשי החיל על היחס שלו הם זוכים מצד פוליטיקאים, והוא אמר כי "בימים האחרונים אני שומע גינויים ואמירות פוגעניות כלפי משרתינו במילואים. אמירות אלה אינן מקובלות ואין להן מקום, בוודאי לא כלפי אלו המסכנים חייהם בפעילות מבצעית בכל הגזרות ומתייצבים לכל גיחה חוצת גבול".



    0 תגובות